Jun 26, 2009

Bak kata orang tua dulu-dulu, "Better late than never".

[Meja study kat bilik aku. 1st time ada meja study weyh! Terharu lah gak.]


[KAMI? Nama kumpulan aku dalam kelas Dinamika Kemahiran]

[Orang zaman dulu kata, inilah study group!]


[Ni plak Rubik's Cube]


[Ni plak menangkap gambar secara 'group'...?]


[Yang ni... aku tak tau lah.]



[Kak fasi aku kata, yang ni namanya Menara Gambang sebab benda ni merupakan menara yang tertinggi kat Gambang.]


[Yang ni plak namanya takde kerja]

[Yang ni plak... =.="]


[Oh o0h.. yang ni classmate aku. Fizi ngan Hafiz.]


Past Year question Chemistry tak siap lagi!! *Tapi sempat gak aku mem-blogging-kan diri aku kat sini. =.="


Chow!
Wassalam.

5 comments:

  1. bahagianye tnjuk gmba2..=)
    what the Force!

    ReplyDelete
  2. Giler kentang! Eh2.. Giler betik! Pi study tu weyh! Sempat lagi online. isyk3... XD

    oh o0h. bkn 'What the Force'. Tapi FISH!
    Fish cake punya ikan.

    ReplyDelete
  3. shuuuu..pegi study.hape niii

    ReplyDelete
  4. kat matrik gambang ek..?..
    mane muke bdk smart?..

    sorang pun xde.. haha..oit2, asal slambe je kwn ko tue rmbut die karat?..

    pergh~.. haha..

    ReplyDelete
  5. beb, rindu lah saat2 bahagia ni, hehehe :D

    ReplyDelete