Sep 26, 2008

(= !!!Selamat Hari Raya!!! =)

Assalamualaikum.
Hari ni hari Jumaat. Hari last puasa kat sekolah (Ramadan 26). Macam semalam, ari ni memang free giler kat sekolah. Lepak2 je. Ada gak aku bawa chess set tadi. Lawan ngan Rahimi. Aku menang 2-0!!! wahahaa... sorry Rahimi. Ehehee...



Tolong cikgu kira markah kertas peksa ada agak.


Pastu, Aishah ngan AJ dating kat dalam kelas.. (bwat crite je).
wahahhaa...



Memang bosan ah. Kebosanan tahap dewa. Walaupun berada di dalam kebosanan, ari ni memang best.
Aku tak tau nak wat pe. Then, aku jalan2 amek gambo. Wahahaa...


[Syamim and Khai]

Kejap je masa berlalu. Jam tangan yang berada di tangan aku dah hampir pukul 12. Kalu ikutkan hati, aku nak balek petang2 sket. Tapi, ari ni ari Jumaat. Kene la balek awal. Huhuu...

[Awang and Alep]

[with Alep]

[with Bear]

Pastu, time untuk pulang. Huhuu...
Pepehal, aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA!!! MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!
Kalu ada silap dan salah, maafkanlah diriku yang tidak sempurna ini.
Jarum yang patah, jangan di simpan di dalam peti. Buang jer lah jarum tu.
Buang yang keruh, ambil yang jernih. =)

Aku tak kisah korang nak nganjeng aku ke... apa ke...
Cme jangan pangil aku 'Din' je. Boleh kan? huhuu..
Panggil la aku Dinie. Sedap sket. Kekeke...

Ahaaa... Utk korang yang bakal amek PMR ngan SPM...
Raya ni, jgn la enjoy sangat. Seminggu cuti, seminggu lah enjoy. Jgn camtu. Study2!!
Memang da dekat giler. It is juz around the corner!!! Aku pon xtau lah corner yang mne...

Wassalam.
Sayonara bye bye...

No comments:

Post a Comment